Hari yang paling menggembirakan aku…hari raya qurban datang lagi..!!yeay..finally..aku senanye lagi suke raya haji drpd raya aidilfitri..xtaw sebab pe..maybe sbb ade daging kowt..huk3..yups3..aku suker giler ngan daging…sdap sngt2..lagi2 kalau buat steak…agaknyer aku lom terlambat nk ucapkan selamat hari raya haji kn??..nyway, aku nk wish jugak sbb aku lupe nk wish sbb dok asyik seronok menyambut nyer..huhuhu…

“SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA, moga raya ini dapat meningkatkan lagi pengorbanan kita kepadanya”..insyaAllah..

Senanyer aku nk story pasal candy and sweets yang alang bli kt Langkawi 3 minggu lepas time aku kt USM lagik..aku call abah, pas abes nyembang, aku pon tnye lah alang mane.. abh pong gtaw alang g Langkawi ngn students dye…fine~~

After dat, aku on9 fb…along lak gtaw alang bagik hadiah kt dye..huhu..agak jeles (padahal sngt jeles..hoho)..xpe2..fine~~~

Ttbe aku tergerak hati nk call alang after aku taw dye dah blek dr Langkawi.. I think it would be nice if I call him n ask bout my souvenirs..damn nice! I got nothing!..nih conversation kitorg..

ADIK    : Assalamualaikum alang..hehehehe..
ALANG : Waalaikummussalam..apesal??
ADIK    : Abah kate ang gi Langkawi..bli pape x kt aku??
ALANG : tak.
ADIK    : gule2 ke?...
ALANG : tak.
ADIK    : chocolate ke..?
ALANG : tak.
ADIK    : oh ok bye.

Aku terus end call..huhuu..frust jugak lah..

After aku balik umah..aku pon dah lupe pasal souvenirs yang aku impikan tuh..aku pon lepak nyembang2 ngn along kt dapor smbil memerhati abah n mama masak..ttbe along capai Tupperware baru mama..aku ingat dye nk ckap dye yg bli Tupperware tuh or buat iklan..tp ble dye buka jer..perhhh..i see all the treasure was kept in dat Tupperware..upenye ade sweets n candy dr Langkawi...aku pon ape lagik…bedal lah..huhu..

edited..ni la sweets yg aku mkn..
bnyak lagi senanyer~~


In the nutshell, never judge a book by its cover..alang senanye ego tuh…bese lah ego laki2 kn tinggi…n kite nih prempuan selalu pndang remeh n bengang ngan ego laki2..tp kite xsedar yg dorg nih senanya amik berat pasal kte..(confirm alang terasa bagai nk mati)..kkdg abang2 ni marah sbb dorg sayang kt kite..pepon, ingat “air yg dicincang xakan putus”..n also kite kene ingat, ble kita berfikiran positive, kite akan dapat hasilnye..cm ape yg berlaku kt aku, finally, treasure tuh jadik milik aku..i’m fell like in heaven…yeah!!...lalalala~~~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...