Aku duk asyik melayan fb n ternet all along d day…while my brothers watch the tv.. then alang push me and take over the laptop.. dye online survey movie ape yg ade kt cinemas skrg nih.. angah, kak ina n alang had decided nk g tngok movie 2 Alam katenye.. with no doubt, aku kate ok..

aku main bowling
Aku pon siap2 la nk g tngok movie..cam biasa, I wore a t-shirt, jean, sneakers n of coz ngn tdung..yang aku paling2 panas ble angah dye argue ngn style aku??..argh..mmg btol2 shit!!...aku pling2 xsuke org kutuk2 style aku..pastuh dye ckap lg, “camne nk dpat boyfriend kalau style aku selekeh camni”.. selekeh dye ckap, jeans tuh aku bli mahal..baju tu dh la DKNY..sneakers pon bli kt penang..abes tuh dye nak aku dress up cm gurl2 kt luar sne tuh??..pakai baju yg ade renda2..ketat2..kasut tumit tinggi..euww…bukan style aku lorh..bukan aku xnk jdik cam gurl lain..aku pon penah impikan nk pakai wedges.. tp kwn2 kate aku dh ckup tnggi n lebih baik aku jadi diri sendiri..disebabkan aku menyampah nk dengar ape yg dye nk ckapkan lagi.. I plug in my earphone..then finish~~~ pastuh aku mesej ummi utk redakan kemarahan aku.. thanx ummi sbb dengar masalah aku..huhu..

alang, aku n kak ina
Kitorg pon dah smpai One Utama nk tngok movie.. pastuh tngok la movie tuh..mmg cam $%^&*()*&^%$#... cerita paling shit sekali pernah aku tngok!!..iklan cam gempak..tp cerita xbest langsung..tu lar..org kate “indah khabar dari rupa”.. sesungguhnye abang2 aku telah terpedaya ngn iklan tuh.. ishh…nyesal lak rase aku g join dorg..hurmm..

Pas solat maghrib, aku ajak dorg g main bowling utk redakan kemarahan aku terhadap movie tersebut.. aku mencarut n memaki hamun cerita tuh.. I would never ever ever watch that f****** movie again!!!!.. main bowling dpat redakan aku.. kitorg pon main bowling.. kak kina just watched us sbb dye xtaw main.. best jugak main bowling.. n yg penting aku enjoy main bowling..!!.. aku pon menyatakan hasrat nk main skali lagi..tp abang2 aku ajak balik..fine~~
alang busuk n angah yang poyos

Then kitorg pon singgah umah along smbil bawak KFC utk anak2 dye..epi jugak akhirnye aku ari nih..hehe..


Xsemua ape yg kita lalui akan sentiasa gembira..kkdg kita akan muram jugak..so bersiap sedialah utk menerima segala apa yg mungkin bakal terjadi..n korg mesti pandai jaga emosi n cari jalan untuk menenangkan hati korg..jgn tension2..pengalaman yg aku peroleh ari ni ialah survey dulu jalan cerita movie yg korg nk g tngok..chow~~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...