hoho.. hye2 anda sekalian..


siyes aku sendiri xpham ngape aku tulih cenggini.. haha.. tp mmg kenyataan pon.. aku ngaku.. demmit!!~~.. kwn2 aku dr la sek rendah smpai ke u ckap aku ni dak blur.. salah ke?.. huhu... lmbat pick up jah pon.. tp aku wat keje xmain2,.. serius..


td waktu experiment intro to environment, once more they called me a blur gurl.. aku plak wat muke innocent.. xtaw nk blas pe, aku unplug earphone wat2 cam aku xdengar.. pastuh rilex jah dorang ckap, "ko xyah nk berlakon wat2 xdengar, ktorg taw ko blur".. huh!~~ berlakon pon xgune sbb perangai aku sudah terpamer..


kesian kt effa sbb dye nk gurau ngn aku, tp disebabkan perangai blur aku nih, dye pon mlas nk gurau2.. hoho.. tp sometime aku xblur pon,, kekadang ble aku xfocus jah jd cenggitu... maaf sumer


in d nutshell, aku akan berubah one day.. aku akan lebih cpat tangkap dr sekarang.. tp aku slow2 keyh.. =)


tata for now!~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...