hye2 anda2 sekalian...


weeee~~.. suke2.. aku suke topik nih... aku suka ngan perubahan yg berlaku terhadap diri aku sekarang nih... mcam2 dah berubah.. tp bukan ke arah kejahatan lah.. tp ke arah kebaikan.. =)


keadaan bilik before (sem 1)
first aku nk gtaw yg aku semakin keperempuanan.. ha??.. mmg la aku gurl tp aku agak2 boyish sikit.. but thumbs up 4 me coz aku dh kurangkan boyish tuh n dah jadik feminine skit.. heheh.. xpe la ckit2, lama2 jadik bukit.. aku pon dah menambahkan koleksi baju blaus aku n dah rajin pkai baju kurung.. sneakers pon dah jarang2 pkai.. bukan aku gedix2 nk berubah or xnak jadi diri sendiri, tp bila fikir blek, aku ni gurl, aku pon ade perasaan nk jadik cam gurl2 yg lain... aku pon de beli wedges.. saje2 je pkai, nk bg lagik tnggi.. hehe... proudly to myself!~~
keadaan bilik after (sem 2)


2nd, aku dh kurang mencarut dah.. hehehe.. thanx kt sumer kwn2 yg banyk tegur aku ble aku start mencarut.. terutamanya ummi n ckin.. hehe.. hopefully aku xxmncarut lagik.. amin~~


3rd, blik aku pon dh berubah!!~~.. weee~~~ aku dh make up blik aku cntik2, kalu dulu aku pkai start chart n almanec kaler itam putih, tp skrg aku dpt yang ader kaler dr dedi C.. suke sngt2..


ok,, smpai sini saja~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...