Best ke jadi pinky girl?..ape yg best sngt ngan kaler tuh??..aku confius n keliru..hok3..(nape aku tulis mesti start ngn soklan erk?? )..btw, there is nothing to do wif my things yg  berkaler pink wif my life..hahaha..betolkah ape yg aku cube perkatakan?..

Still keep wondering nape ade org ckap aku ni pinky girl…I’m not larh~~…I’m just an ordinary gurl..ermm..nopse ordinary kowt..maybe boyish2 skit..(dsbbkan environment kowt, adik2 bradik aku sumer laki except aku)..hoho..

Kengkawan ckap aku boyish..haha..yg xbleh blah, ade abg senior ckap aku cm tuh..malu nk mati...huuuuurmmmm..btw, its okey for me because dye ade mention kt aku yg jadik diri sndiri lagi bagus..yups2..aku mengakui..lgpun,,aku slow2 ngah adapt ngn environment keperempuanan sbb kawan2 aku mmg guide aku utk jadik PEREMPUAN..thanx korg!!!

Back to d main point..ape kene mengena pink ngn idup aku??...actually dulu aku gler2 xsuke ngn kaler pink..sbb bagik aku pink ni utk prmpuan yg girlish2 gituh..haha..now, I’m started to collect anything dat comes wif pink..huk3…
ni larh things aku yg kaler pink~~

Its not because I’m also started to love pink…tp sbb aku nk cabar diri aku yg dulu xsuke warne pink jadik suke ngn kaler pink..senarnye aku natural je ngn kaler nih..aku suke lagi ngn kaler ijau!!..kenapa ijau?...sbb aku suke KATAK!..hehe

Kalau korg prasan, blog aku nih pon kaler pink..hoho..saje je aku letak kaler nih..nampak ceria ckit…lgpun,aku bukannye pndai sngt ngn blogger things nih..

Kaler nih pon senanye mmbawa maksud tersendiri..kaler yg korg suker gak senanye melambangkan diri korg sape..so, pick ur own colour..jgn tiru2 org..sbb diri korg lebih berharga dari org lain..n kaler yg korg chose tuh akan menceriakan idup korg..so, warnailah idup korg dngan kaler idup korg dan jgn lupe corakkan diri korg dengan warna keimanan..

Ape yg penting, percaya n yakin pada diri sendiri…warna idup korg akan bersinar n menceriakan idup korg…
Peace n out~

2 comments:

ooh..pink...
rasulullah pn suke kaler pink kn.

eyh..btol ke??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...