DULU..
An ordinary gurl yg agk2 misfit n xtaw lgsung psal blog2 niyh..huhu..pkai lptop pon xtaw..compared to others gurl nowadays, i cant believe my eyes when i saw my 7 years old cousin have her own blog..haha..wut bout me?..a Uni stdnt doesnt have my blog yet..haha..apart from dat, i keep asking myself wether i should hv my own blog..then pooff..i started to build my own!..braVo..

KINI...
haha..cam xsngke je aku wat blog..setelah sekian lme aku cam nyampah je ngn blog niyh..LOL~
nyway, nuthing interesting bout diri ku ini (rite now lar)..hnya sekerdil insan yg xbrape nk kerdil....styding in USM..haha..kasi fening pale aku..hehe..btw,hidup mesti diteruskan..Ganbatte kudasai..

SELAMANYA..
xtaw ape nk jd future nnt..nyway, i want 2 be a lecturer..of course!!..i wanna be a gud muslimat..insyaAllah~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...